08 lutego 2016

Urodzinowa ankieta Szwecjobloga - wyniki

Z okazji urodzin bloga poprosiłam Was o odpowiedzi na kilka pytań w ankiecie. Pisałam Wam, że dla mnie to trochę tak, jakby zaprosić Was wszystkich na urodzinowy tort i kawę, posłuchać, kim jesteście i co macie mi do powiedzenia na temat mojego bloga. Szwecjoblog istnieje już w sieci od trzech lat, przeszedł trochę dużych zmian i mniejszych liftingów, a ja bardzo chciałabym w miarę moich możliwości i umiejętności sprawiać, by się rozwijał, bardziej odpowiadał Waszym zainteresowaniom i potrzebom, żeby mógł też docierać do coraz szerszego grona. W tym wszystkim miały pomóc mi Wasze odpowiedzi.

Na podstawie wypowiedzi 184 osób mogłam spróbować naszkicować portret przeciętnego czytelnika Szwecjobloga. Oto niektóre fakty:



Oczywiście bardzo interesowały mnie odpowiedzi na pytania otwarte. Z jednej strony dowiedziałam się, że trudno będzie zadowolić wszystkich, bo zdarzały się uwagi kompletnie sprzeczne - językowe smaczki przewijały się zarówno w dziale "co najbardziej lubisz" i "czego najbardziej NIE lubisz", podobnie z uwagą na temat skromnej szaty graficznej :) 


Ucieszyłam się serdecznie, że wśród pozytywnych uwag tak często pojawiało się słowo PASJA. Autentycznie wzruszyłam się, czytając, że blog zmotywował Was do rozpoczęcia lub powrotu do nauki szwedzkiego! Szczerze przyznam Wam, że zdarzyło mi się usłyszeć już taki komentarz podczas dość przypadkowego spotkania z jedną z nieznajomych Czytelniczek - to dopiero chwyta za serce i nakręca do działania! ♥ ♥ ♥ 

Jeśli chodzi o zmiany, do których Wy zmotywowaliście mnie w ankiecie, to zaczynam powoli wprowadzać je w życie. Na początek chcę odpowiedzieć na Wasze prośby o większą ilość wpisów dla uczących się języka szwedzkiego. Do językowych smaczków (do których Wy macie stosunek ambiwalentny) chciałabym koniecznie wrócić, choć oczywiście nie z tak szaloną częstotliwością. Nad poprawą wyglądu bloga głowię się już dość długo i zajmie mi to pewnie jeszcze trochę czasu (z powodu właśnie tego głowienia w ankiecie znalazły się pytania o szatę graficzną).

O wpisy mojego autorstwa o życiu codziennym w Szwecji z punktu widzenia przeprowadzki do tego kraju będzie trudno - nie mieszkam w Szwecji i nie patrzę z tej perspektywy. W przyszłości planuję za to stworzenie bazy linków, które mogą się przydać zainteresowanym tym tematem. Mam nadzieję, że w tym pomożecie.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim, którzy przyjęli zaproszenie na taką formę urodzinowego tortu! Dziękuję za wszystkie dobre słowa, dziękuję tym bardziej za wszystkie uwagi - każdą czytałam po kilka razy!

4 komentarze:

  1. jeżeli kogoś ciekawią nowinki ze Szwecji albo codzienne życie na północy polecam blog Karoliny: www.hemmahosjohanssons.com :)
    Szwecjoblog przoduje za to w rankingu książkowo-filmowym - przy okazji proszę o więcej wpisów z tego obszaru :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat! I wielu pięknych postów :)
    Milena

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Być w tych procentach, to jest dobre uczucie :) kiss

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja przekonana, że mieszkasz w Szwecji :p wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :}

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...